Jeśli chodzi o branże hotelarką, to oczywiście tutaj również należy dbać o swoich klientów. Dzięki temu znacznie zwiększa się prawdopodobieństwo, że te same osoby, kiedy ponownie odwiedzą dane miejsce, to zechcą znów skorzystać z usług hotelu. Dlatego właśnie obsługa zawsze musi być na najwyższym poziomie, dotyczy to każdego szczebla obsługi. Nie mniej jednak warto zadbać również o jakieś atrakcyjne formy promowania tego miejsca. Chodzi również o to, by wyróżnić się na tle pozostałych podobnych placówek, których jest w każdym mieście nie mało. Tym bardziej, jeśli hotel umiejscowiony jest w miejscowościach turystycznych. W takiej sytuacji odpowiednia promocja miejsca jest wręcz niezbędnym elementem funkcjonowania takiej placówki. Warto również zadbać o niebanalne treści i oryginalne elementy, które pozwolą się wyróżnić.Na pewno miłym gestem będzie, jeśli goście hotelowi otrzymają jakiś upominek kojarzący się z danym miejscem. Można w tym celu wykorzystać na przykład kubki reklamowe, na których znajdować się będzie odpowiednia grafika. Chodzi po prostu o to, by gadżet reklamowy w takiej formie przypominał każdemu klientowi o placówce, którą odwiedził. Dzięki temu zwiększa się szansa na to, że kiedy ponownie przyjedzie do tego miasta, to również jako miejsce na swój nocleg wybierze ten sam hotel.
W związku z tym kubki reklamowe powinny zostać potraktowane jak swego rodzaju wizytówki. Dlatego właśnie warto na ich powierzchni umieścić na przykład pełną nazwę hotelu, a także wszelkie dane umożliwiające gościom kontakt z placówką. Dzięki temu znacznie łatwiej będzie klientom zarezerwować termin, w którym chcą przyjechać. Poza tym tego rodzaju produkty są dość duże, dlatego właśnie jak najbardziej można na nich nadrukować, chociażby wizerunek hotelu czy też dogodną mapę, która pozwoli każdemu bez problemu do tego miejsca trafić.
Jednym słowem Kubki reklamowe to bardzo dobry pomysł na wsparcie promocji hotelu. Dzięki takim oryginalnym gadżetom reklamowym hotel może zyskać wielu stałych gości, co przełoży się na funkcjonowanie tego miejsca, jak i na zyski, które będzie przynosić. Dlatego właśnie coraz częściej gadżety reklamowe w takiej formie są wykorzystywane jako upominki dla gości hotelowych w różnych miastach.